Машина 1022-М кл. ОЗЛМ

Машина 1022-М кл

Швейна промислова машина 1022-М кл. ОЗЛМ (мал. 1) призначена для сточування пальтових, костюмних матеріалів з натуральних і змішаних волокон, шинельних матеріалів однонитковою строчкою з човниковим переплетінням.

Заправка верхньої і нижньої ниток. Машина 1022-М кл.

Машина 1022-М кл

Машина 1022-М кл. Верхню нитку з бобіни або котушки, одягнену відповідно на стрижень бобіної стійки або на котушковий стрижень 8 (мал. 2), зверху вниз проводять в правий нитконаправляючий отвір нитконаправлювача. Потім проводять за годинниковою стрілкою — між шайбами ​​додаткового регулятора натягу 11. Далі нитку послідовно проводять через три нитконаправлювальніх отвори нитконаправлювача 6. Потім справа наліво — через три нитконаправлювальних отвори нитконаправлювача 5.

Нитку за годинниковою стрілкою проводять між шайбами ​​основного регулятора натягу 18, справа наліво вниз заводять за ниткопритягувальну пружину 17, від низу до верху обводять навколо нитконаправлюючого кутника 19, проводять вгору в нитконаправлювач 16, справа наліво вводять у вушко нитконаправлювача 4. Потім нитку проводять вниз через нитконаправлювач 3, заводять в дротяний нитконаправлювач 2, закріплений на голководі 20. Поворотом махового колеса 9 голку 21 ставлять в крайнє верхнє положення і нитку зліва направо вводять у вушко голки 21, встановленої коротким желобком вправо.

Машина 1022-М кл

Перед заправкою нижньої нитки її потрібно намотати на шпульку. Для цього в рукав машини вмонтована моталка 14. Нитку проводять зверху вниз в отвір нитконаправлювача 7, за годинниковою стрілкою — між шайбами ​​регулятора натягу 10, а потім наліво послідовно через три отвори нитконаправлювача 7. На шпульку 12 вручну за годинниковою стрілкою намотують кілька витків нитки і надягають шпульку на шпиндель 13.

При легкому натиску на шпиндель 13 обмежувач 15 входить між стінками шпульки 12. Включають машину, і нитка автоматично намотується на шпульку. Відсунувши відсувну пластину 1 вліво, виймають з човника шпульний ковпачок 1 (мал. 3), на його порожній стрижень 9 надягають шпульку 8 з намотаною на неї ниткою. Кінець нитки в напрямку від себе заправляють в проріз 10, потім нитку протягують під пластинчасту пружину 2 і виводять назовні. Шпульний ковпачок 1 повертають на кут 90 °, відтягують пластину 7 замочка і шпульний ковпачок 1 надягають на стрижень 6 шпулетримача 5. Перевіряють щільність закривання замочка і переконуються в тому, що нитка не потрапила під пластину 7. Так виконується заправка нижньої нитки в човник 4.

Регулювання голки. Машина 1022-М кл

Машина 1022-М кл

Висоту голки 1 (мал. 4) щодо носика човника регулюють вертикальним переміщенням голковода 2 після ослаблення гвинта 3 в повідку 4. Орієнтовно про правильність установки голки 1 судять по тому, чи можна з-під нижньої стінки паза шпулетримача побачити половину вушка голки в її крайньому нижньому положенні.

Регулювання човника. Машина 1022-М кл

Машина 1022-М кл

Своєчасність підходу носика 8 (мал. 5, а) човника 1 до голки регулюється поворотом човника в площині його обертання після ослаблення двох фіксуючих гвинтів 7. При виконанні цього регулювання необхідно досягти того, щоб при підйомі голки, з крайнього нижнього положення на 1,6 -1,9 мм носик 8 був вище верхньої кромки вушка голки на 0,9-1,1 мм (мал. 5,6).

Зазор між голкою і носиком човника, який повинен бути рівний 0,1-0,05 мм, регулюється осьовим переміщенням зовнішньої втулки 2 (див. мал. 5, а) човникового вала 3 разом з човником 1 після ослаблення регулювального гвинта 4. Для підходу до гвинта 4 вигвинчують притискний гвинт 5, який прикріпляє кришку нижнього масляного картера до платформи машини. Необхідний для виведення з човника 1 переплітіння ниток зазор між пальцем 12 (мал. 5, в), установчою пластиною 11 і лівою стінкою паза 10, шпулетримача 9 (він повинен бути рівний 0,5-0,6 мм) регулюється осьовим зміщенням човника 1 (див. мал. 5, а) уздовж осі човникового вала 3 після ослаблення двох фіксуючих гвинтів 7.

Кількість масла, що подається до човника 1, регулюється гвинтом 6. Якщо цей гвинт загвинчувати, то кількість масла збільшиться. При виконанні цього регулювання рекомендується загвинтити гвинт 6 до кінця, потім вивернути його на 2-2,5 оберти. Менше ніж на 2,5 обороту гвинт необхідно вивертати в тих випадках, коли машина працює безперервно або сточувальний матеріал має значну товщину.

Для визначення необхідної кількості подачі масла треба помістити під човник аркуш білого паперу на 15 с. Якщо на папері залишиться масляна смуга шириною близько 0,8 мм, то це означає, що подача змащування човника нормальна. Можна застосувати й інший спосіб: зняти човник і піднести аркуш паперу до торця човникового вала. Якщо через 15 с. роботи машини з максимальною частотою обертання головного валу ширина смужки масла на папері буде приблизно 1,5 мм, значить, подача масла задовільна.

Натяг нижньої нитки регулюється притискним гвинтом 3 (див. мал. 3) завдяки деформації пластинчастої пружини 2. Якщо гвинт 3 загвинчувати, то натяг нижньої нитки збільшиться.

Регулювання механізму переміщення матеріалу. Машина 1022-М кл

Машина 1022-М кл

Довжина стібка регулюється поворотом важеля разом з рукояткою 15 (мал. 6) щодо шкали, прикріпленої до стійки рукава машини. Наприклад, щоб збільшити довжину стібка, працючий натискає на рукоятку 15 і закручує гайку 14, при цьому гвинтова втулка 13 відходить від шкали і рукоятка 15 переміщується на більший кут. У цьому положенні рукоятку 15 фіксують за допомогою гайки 14. При переміщенні рукоятки 15 вгору вал 11, коромисло 10 і рамка 22 разом з віссю 7 повернуться за годинниковою стрілкою. Чим далі буде вісь 7 від працюючого, тим більше будуть вертикальні переміщення шатуна 8 і тим більше буде довжина стібка.

Щоб закріпити строчку, працюючий натискає на рукоятку 15 вниз. При цьому вісь 7 переміщається до працюючого, шатун 8 і вал 6 рухаються в протилежних один від оного напрямках і рейка 3 переміщує матеріал до працюючого.

Висота підйому рейки 3 над рівнем голкової пластини регулюється поворотом коромисла 2 після ослаблення стягуючого гвинта 1 або ослаблення стягуючого гвинта 20 коромисла 19. Зубці рейки 3 рекомендується встановлювати на 0,8-1,2 мм вище голкової пластини (в залежності від товщини сточуємих матеріалів). При переході на сточування товстих матеріалів рейку 3 піднімають.

Положення рейки 3 в пазах голкової пластини регулюється поворотом коромисла 5 після ослаблення стягуючого гвинта 4, якщо рейку переміщують поперек платформи машини. Якщо рейку треба перемістити уздовж платформи, то крім гвинта 4 послаблюють гвинт 1 і рейку 3 разом з коромислами 2 і 5 переміщують уздовж осей вала 21 підйому і валу 6 переміщення матеріалу.

Своєчасність переміщення матеріалу регулюється поворотом головного валу 12 або розподільного валу 18 після ослаблення двох фіксуючих гвинтів 17 нижнього зубчастого барабана 16. Рекомендується виконувати регулювання в такій послідовності: поворотом головного вала 12 вістря голки підвести до матеріалу, а поворотом розподільного валу рейку 3 перемістити в положення початку її опускання, потім закріпити гвинти 17. Далі слід провести регулювання своєчасності підходу носика човника до голки, так як їх взаємодія була порушена.

Рівність довжин стібків при прямому і зворотному переміщенні матеріалу регулюється поворотом коромисла 10 на валу 11 після ослаблення стягуючого гвинта 9. Якщо вісь 7 переміщувати ближче до працюючого, то довжина стібків при закріпленні буде зростати.

Регулювання лапки. Машина 1022-М кл

Машина 1022-М кл

Тиск лапки 1 (мал. 7) на матеріал регулюється гвинтом 3 завдяки деформації пружини 2. При закручуванні гвинта 3 тиск лапки збільшиться.

Висота підйому лапки 1 над матеріалом регулюється вертикальним переміщенням пружинотримача 4 після ослаблення гвинта 5. При підйомі пружинотримача 4 лапка 1 підніматиметься на меньшу висоту.

Положення ріжків лапки 1 щодо лінії руху голки регулюється поворотом стрижня 6 після ослаблення гвинта 5.

Висота підйому лапки при натиску коліном на колінопідйомник регулюється гвинтом 8. Якщо гвинт 8 загвинчувати, то кут повороту важеля 7 зменшиться, відповідно зменшиться і підйом лапки.

Регулювання регулятора натягу верхньої нитки.

Машина 1022-М кл

Натяг верхньої нитки регулюється гайкою 12 (мал. 8) в результаті зміни тиску пружини 11 на шайби натягу 10. Якщо гайку 12 загвинчувати, то натяг верхньої нитки збільшиться.

Для зміни натягу ниткопритягувальної пружини 7 послаблюють регулювальний гвинт 2 і виймають корпус 5. Потім послаблюють фіксуючий гвинт 4, накінечник викрутки вставляють в проріз гвинтової шпильки 8 і повертають її всередині корпусу 5. При повороті гвинтової шпильки 8 за годинниковою стрілкою натяг ниткопритягувальної пружини 7 збільшується.

Положення гачка 1 ниткопритягувальної пружини 7 регулюється поворотом корпусу 5 після ослаблення гвинта 2. Вертикальна частина гачка 1 повинна бути розташована зліва під кутом 45 ° до горизонталі.

Хід гачка 1, який має дорівнювати приблизно 6-9 мм, регулюється ослабленням гвинта 2 і зніманням корпусу 5. Далі послаблюють гвинт 4 і викруткою повертають гвинтову шпильку 8, переміщуючи гачок 1 відносно стінок вікна 6, обмежуючих рух гачка 1.

Положення стрижня 9 щодо переднього плеча важеля 3, послабляє натяг нитки при підйомі лапки, регулюється осьовим переміщенням корпусу 5 після ослаблення гвинта 2.

Регулювання моталки для намотування ниток на шпульку.

Машина 1022-М кл

Кількість ниток, намотуваних на шпульку (місткість шпульки), регулюється поворотом обмежувача 2 (мал. 9) на валу 3 після ослаблення стягуючого гвинта 1. Якщо обмежувач 2 повертати за годинниковою стрілкою, то місткість шпульки зменшиться.

Натяг нитки регулюється гвинтом 5. Якщо гвинт загвинчувати, то натяг збільшиться.

Якщо нитки намотуються на шпульку нерівномірно, то послаблюють фіксуючий гвинт 4 і вісь 7 регулятора натягу 5 переміщують уздовж отвору рукава машини. Регулятор слід встановити так, щоб отвір 6 нитконаправлювача був розташований посередині осі шпульки.

Стаття написана інженером В. В. Ісаєвим, інженером В. Я. Францем. Автори книги висловлюють вдячність інженерам І. К. гороховий і Я. Я. Грігуть за ряд істотних і цінних зауважень по рукописи. Про всі помічені помилки та неточності ав-1 тори просять повідомити за адресою: Москва-31, Кузнецький міст, 22, видавництво «Легка промисловість». 

Сподіваюся ця стаття допомогла Вам розібратися з Вашою проблемою, якщо так, то поділіться їй в соцмережах, або просто поставте оцінку.

5 (100%) 3 vote[s]

 

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *